POSITIONEREN - communicatieadvies - interim management - purpose - impact -

identiteit - reputatiemanagement - CSR

internal branding - huissttijlen - verandermanagment -  draagvlak  - een krachtig imago - corporate story - organisatieverandering - marketing - 

interne communicatie - identiteitsmarketing


"Een organisatie, een merk, een verandering moet ZIN hebben en die ZIN moet voor iedereen duidelijk zijn." 


ZIN helpt organisaties met het zoeken naar en formuleren van een onderscheidende positionering die uitstijgt boven het belang van de organisatie zelf. Een heldere positionering, gebaseerd op de  purpose en missie, geeft richting en helpt organisaties zich onderscheiden en tegelijkertijd een positieve impact te maken op de maatschappij. 

Medewerkers maken de organisatie en moeten dus ook echt geloven in wat je naar buiten belooft. Een geloofwaardige, duurzame reputatie begint in de organisatie zelf, sterker nog, een heldere, duurzame positionering maakt enorm veel energie los.

Communiceren met ZIN vertaalt, samen met betrokkenen, visies en strategische doelstellingen naar een aansprekende positionering die tot ieders verbeelding spreekt. Samen zorgen we voor een inspirerend en kloppend geheel. Hiermee ontstaat trots en focus bij de medewerkers en ZIN om het verschil te maken!